Bestellen, aanpassen of annuleren
Terug naar de klantenserviceHet kan gebeuren dat je je bestelling wilt annuleren, omdat je het verkeerde artikel besteld hebt, of omdat je toch spijt hebt van je aankoop. We horen dit dan graag zo snel mogelijk. Stuur daarvoor even een berichtje naar info@onlinekeukenveiling.nl en vermeld daarbij je bestelnummer. Bellen mag uiteraard ook.
Je geplaatste bestelling kunnen wij voor je aanpassen. Stuur daarvoor even een berichtje naar info@onlinekeukenveiling.nl en vermeld daarbij je bestelnummer en wat je graag aangepast zou willen hebben. We passen dit graag voor je aan, maar mochten we nog vragen hebben, dan kan het zijn dat we even contact met je opnemen.
Plaats je product in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je al bent ingelogd met je Onlinekeukenveiling account gaat dit nog sneller, omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Mocht je ergens tegenaan lopen in het aankoopproces kun je ons tijdens werkuren altijd bellen. Wij lopen de stappen dan rustig met je door.