Betaling mislukt of geweigerd
Terug naar de klantenserviceVaak wordt de betaling geweigerd door jouw bank omdat het bedrag van jouw aankoop hoger is dan jouw bestedingslimiet voor online aankopen. Pas jouw limiet (tijdelijk) aan en na een paar uur (meestal 4 uren) kun je de betaling alsnog voltooien.
Het kans soms tot een uur duren, vooral bij drukte, voordat de betaling helemaal verwerkt is en de orderbevestiging verzonden is. Controleer voor de zekerheid ook altijd even je spam filter of je box voor ongewenste e-mails. Het kan zijn dat je de orderbevestiging per abuis daar terecht is gekomen. Heb je na een uur nog steeds geen bevestiging? Controleer of het bedrag al van je rekening is afgeschreven en neem contact met ons op, houd je ordernummer bij de hand.
Indien het bedrag niet is afgeschreven bij je bank, dan is de betaling mislukt. Probeer het product dan opnieuw te bestellen of neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.